12 Haziran 2014 Perşembe

Ferolle Aşk Parfümünü kullanırken dikkat etmeniz gerekenler.

Arkadaşlar evet ferolle başlı başına bir icat ama ferolleyi aldık sıktık sokağa cıktık sonra hemen kızlar peşimizden koşacak diye beklerseniz yanılırsınız evet ferolle mükemmel ötesi faydalara sahip kızların size karşı duygularını aşırı derecede yoğunlaştırır ama bi düşünmek gerekirse bayanları, ne olursa olsun öyle birden pat diye gelip ben seni seviyorum demelerini beklemek doğru olmaz diye düşünüyorum ? neden çünkü kadınlar gururlarının sarsılmasını sevmez ve herzaman karşı taraftan bir hamle beklerler dolayısı ile hemen pat diye bu kız bana aşık oldu gelip seni seviyorum demesini beklemek kusura bakmayın ama aptallık olur.
 Heleki türk kızlarından bunu beklemek başlı başına bir aptallıktır peki ama ne yapacağız derseniz zaten partnerinizin kokuyu aldığı andan itibaren size karşı yakınlık kurma çabalarını anlayacaksınızdır.
İşte bu durumlarda sizde olduğunuzdan biraz daha sıcak ve cana yakın olmaya çalışın daha sonrasında ise yelkenlerin indiğini anlamaya başladığınız anda ilk golü atmak için harekete geçin ilk ışığı siz yakın gerisini partnerinize bırakın sonuçu göreceksiniz zaten.

Ferolle hakkındaki çoğu şikayetin nedeni aslında bu malum aceleci bir milletiz hemen sonuç beklemekteyiz ama acele yok arkadaşlar  partnerinizin hemen boynunuza atlamasını beklerseniz yanıldınız demektir.

Sabır herşeyden öncelikli gelmektedir. Ferolle Aşk  Parfümünün kızları tavlamadaki etkilerini önümüzde günlerde bir makale olarak sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

          Aynı şekilde ferolle aşk parfümü hakkındaki başlıca şikayetleride detaylı anlatacağım.
                                                                     

                   Parfümün Sipariş Linkini Aşağıda Paylaşıyorum Sipariş veren pişman olmaz.

 
 Ferolle Sipariş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder