12 Haziran 2014 Perşembe

Kadınları etkilemenin yolları

Şöyle bir Düşünüyorumda Hakikaten çok zordur, kadınları etkilemek binbir takla attırırlar insana ne yapsam ne etsemde şu kızı ayarlayabilsem diye çok zaman düşünmüşümdür sizlerde aynı dertten müzdaripsiniz burda olduğunuza göre :)

Dünyanın En zor bilmeceleridir kadınlar bazen çok ufak şeylerle mutlu olurlar bir bakmışsınız dünyayı önüne serseniz nafile, ama Aslında herşey kaleciyi gecip gölü atana kadardır bir kadının kalbine girdiysen onda bağımlılık yaparsın sen istesende bırakmaz seni...

Bunları bilerek başlamak en azından orta sahaya yaklaşmak gibi bişey aklınızda bulunsun. İyi hoş konuşuyorsunda nasıl olacak patron bu iş Kız kadın tavlama ayarlana tüyolarımı vericekmisin dediğinizi duyar gibiyim.

O konuya girecek olursak aslında malumunuz gercekten çok zor, Şahsen bende bayanlara çok düşkün birisi olduğum için hayatımı bu işe verdim desem yalan olmaz. :)

Kız Tavlamak bir Sanattır diyenler emin olun doğru söylemiş hemde Sanatların en zorudur kız tavlama sanatı, denemediğim yöntem atmadığım takla kalmadı vesselam..

Bazılarının Ufak Bazılarının ince incede olsa biraz faydalarını gördük, Ama Sonuçta hepsi hüsran ve hep kaseti başa sardık dedimya kadınları ayarlamak o kadar kolay değil..

Ama Birşey olmalıydı bu dünyada herşeyin bi çözümü varsa bununda olmalı ne olursa olsun bi yol olmaları diye düşündüğüm yıllardı 2013 ün başları şuan sizlerin yaptığı gibi bazı yazarların kız tavlama ile ilgili yazılarını okuyordum. O arada gözüm bir aşk parfümü yazan yere takıldı bu parfüm ile kızları tavlamak 5 dakika vs. vs. yazıyordu pek inandırıcı gelmedi neyse biraz araştırdım ferolle aşk parfümü hakkında hiçbir şikayetede denk gelmedim.
O an kararsız kalmıştım alsammı almasammı...
Fiyatına baktım 79 TL üstelik ücret iadeside var ulan dedim Ozan ne kaybedersin denemekle giderse gitsin 79 tl seni batırcak değilya hemen sipariş  verdim kapıda ödemede varmış neyse 2 güne geldi parayı verdim aldım parfümü inanılmaz tek kelimeyle gerçekten muhteşem ötesi arkadaşlar %100 kesin çözüm isteyenler için ideal bir parfüm bayanlar resmen deli divane aşık oluyo nasıl bi icatdır bu anlamadım pes diyorum.

Şimdi sizlere bunun faydası olması amacıyla paylaşma gereği duydum deneyin 79 tl altı üstü ama bundan sonra 79 milyar olsa bile bırakmam bu parfümğ kızlar hasta oldu resmen...
Deneyip memnun kalınca bir teşekkür yeter.                                                                      

                   Parfümün Sipariş Linkini Aşağıda Paylaşıyorum Sipariş veren pişman olmaz.

 
 Ferolle Sipariş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder