4 Haziran 2014 Çarşamba

Kız Tavlama kitabı

Kitaplar joleler, fönler bunların miladı doldu arkadaşlar hiç bir taktik bu parfümün yarısı kadar etki göztermez denediğinizde hak vereceksiniz verdiğiniz paraya deyeceğini bende çok kafa yordum bu işlere herşeyi denedim ama hep hüsran hep hüsran yok kitapmış yok paran olcakmış yok güzel konuşcakmışsın yok ısrar etmicekmişsin bu parfüm sayesinde siz değil kızlar sizin peşinizden koşacak boş yere başka zahmetlere girmeyin hak vereceksiniz. Aldığınızda diyeceksinizki bu zamana kadar neden boş işlerle ugrastım bu parfümü almadım çünkü ben aynen böyle dedim :( Ama zararın neresinden dönülse kardır sizde artık yeterince kaldınız yanlıştan dönün pişman olmayın...                                                                      

                   Parfümün Sipariş Linkini Aşağıda Paylaşıyorum Sipariş veren pişman olmaz.

 
 Ferolle Sipariş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder